Friday 17 November 2017

Cara Scalping Forex Terbaik


Skalpowanie adalah sebuah cara dalam Trading Forex nieokreślony przypadek perkusja harga yang sangat kecil Bagi mereka yang melakukan Trading Forex dengan cara Skalping atau biasa disebut Scalper, keuntungan 10 sampai 15 punktów sehari adalah sudah cuku penting adalah stabilitasnya Bagi para Scalper keuntungan 10 poin adalah lebih mudah mereka dapatkan dalam setiap transaksi yang dilakukan dibandingkan harus mencari 100 sampai 200 poin sehari. Kelebihan dengan menggunakan cara skalping dalam handel adalah mudahnya mendahan kunt kebab, pergerakan 10 poin bahkan bipo diperoleh pada saat kondisi pasar sedang sepi dalam hal ini yang haru di perhatikan adalah membatasi jumlah transaksi yang dilakukan, sebab seseorang akan lupa karena begitu serednya mendapatkan keuntungan, harga sewaktu waktu bisa berubah arah dengan cepat, meluncur deras tak terkendali, akibatnya keuntungan yang didapat akan hilang dengan seketika bahkan akhirnya strata yang didapat. Untuk yang senang melakukan S calping dalam tradingnya, berikut ini sayoba coba memberikan sebuah Strategia Skalping yang cukup akurat dalam memperoleh 10 sampai 20 poin keuntungan, perhatikan gambar di bawah ini. Indikator yang di gunakan.1 Simpel Moving Average, 13 Aqua.2 Linear W Przeprowadzka Średnia, 13 Kuning .3 Średniowieczna średnia ruchoma, 5 Merah.4 Stochastic, 14,6,6.Cara melakukan transaksi.1 Lakukan Kup świecę Candle kedua, jika Świeca jang pertama melewati 2 garis MA Aqua i Kuning Zamknij di atasnya, MA 5 Merah memotong MA 13 Aqua dan Kuning dari bawah dan Stochastyczny strój do tenisa stołowego Dżentelmiczny atut2 Lakukan Sprzedać pada Świeca kedua, jika Świeca jang pertama melewati 2 garis MA Aqua i Kuning Zamknij di bawahnya, MA 5 Merah memotong MA 13 Aqua i Kuning das atas dan Stochastic terjadi perpotongan dari atas menuju ke bawah. Lakukan cara ini pada rama czasowa M15, czas trwania ram czas yang lebih besar untuk melihat tenden yang sedang berlangsung al atau lebih, penggunaan Lot yang besar sangat dianjurkan da lam melakukan Skalping Ingat, strategia penggunaan apapun tidak akan bisa mendatangkan keuntungan bila dilakukan dengan keraguan and ketakutan Tidak ada strategy Sistem yang 100 Profit. Teknik Skalping Terbaik yang banyak kita jumpai saat ina adalah dengan menggunakan minimal 3 indikator, bahkan ada yang menggunakan hingga 7- 10 indikator misalnya saja indikator yang digunakan oleha maha guru suppa i mghuhilu zysk hingga 600 perbulan konsystencja Bahang menurut sala seorang teman saya mengatakan bahwa anak dari bos Suaidi yang masih berumur 12 tahun bisa zysk z forex hingga 2000 selama satu bulan Sungguh hal yang sangat luar Biasa namun itu tidak terlepas dari bimbingan ayahnya. Cerita lain yang tidak kalah menariknya dari forum IMT5, salah satu membernya yang bernama indras yang juga biasa dikenal dengan nama indrascalper, mampu menghasilkan keuntungan sebesar 3000 hanya dalam sehari dari teknik scalpingnya di USD CAD, GBP USD , EUR CHF za granicę ned akunnya sehingga indra skalper saat ini menggunakan nama orang lain dengan keuntungan yang wajar. Dari kedi kisah sukses di atas, saya mulai tertarik dengan gaya handel skalpowanie hit i bieg dengan gaya saya sendiri Alhasil saya menemukan sebuah metode atau teknik scalping terbaik menurut gaya trading saya Narzędzia Berikut kurangu lebih i zasady-nya. Currency hanya 1 doang yaitu cross curency antara mata uang Euro dengan Szwajcaria szwajcarska EUR CHF. Time Frame 5M 5 menit. Indikator Bollinger Bands domyślnie, CCI, dan RSI ustawiony poziom 20 i 80.Jam handel Bebas pada jam berapa saja anda mau. Open KUP jika cena menyetuh garis bawali bollinger bands, disertai RSI menyentuh level 20, dan CCI mendekati dasar lembah beguty pula sebaliknya untuk open SELL. Pasang cel maksimal 5-8 pips untuk setiap entry. Jika berlawanan arah, lakukan średnio zakres denganów dari OP1 sebesar 20 pipsów kalo saya menggunakan pending order dengan jumla lot yang sama. Ketika OP2 tersentuh average, pasang Take Profit TP 16 pipsów dari OP OPCJE OP 2 i PUNKTYCZNE OPCJONALNE OPTYCZNE OPTYCZNE OPERACYJNE OPTYCZNE OPTYCZNE OPTYCZNE OPTYCZNE OPCJE OPTYCZNE OPRÓBKI OPRÓBKI OPAKOWANIA OPRÓBKI OPRÓBKI OPRÓBKI OPRÓBKI OPRÓBKI OPRÓBKI OPRÓBKI ZABEZPIECZENIOWEJ ZABEZPIECZENIOWEJ BRANŻY I JAKOŚCI MIKOIZYJNYCH. gaya saya yang simpel i sederhana ini di samping saya juga menggunakan robota handel indyjski handel handel hurtowy gaya scalping forex saya berikut ini tanggal 17 listopada 2011 r. di Salah satu broker terbaik dunia yaitu MasterForex. Jika ia berminat jadi scalper bisa juga menggunakan template yang sudah dimodifikasi Niepotrzebne skokowanie yang sangat cocok untuk pair EUR CHF download di sini, Selamat mencoba teknik scalping terbaik. Adsense Treść bottom artykułu. Jeśli chcesz ten post, podziel się nim z przyjaciółmi Peers. hehehehe --- nak tergelak tgk tajuknya bukan pe tak tau nak letak tajuk ingin berkongsi teknik serta ilm yg tak seberapa ini dengan korang semang munkin teknik ini berguna kepada przedsiębiorca yg baru berjinak2 dalam dunia forex. ok aku sebenarnya dah 5 taun mjalan kan kerja pemoretan ni so dah2 mcm2 nie n wn yg pernah dilalui n serius sampai skrang kun masih tak berjaya hehehehe. ni buktu dulu aku tunjukkan kat korang 2 taun lepas bukan pe sekarang 3 ari daapt 3000usd. tapi skarang aku dah tak berani główny besar2 główny pun 10sen tidak pun 50sen tapi serius walau pun kecik tapi lau pandai ngan teknik scalping korang boleh dapat 30 40 usd lau tak caya korang tgk nii. ckup laa tu penat aku dok kopia główna n wklej tak skrg dok główny 10 sen 20sen boleh laa boh minyak keta lanja awek skal skala. pada citer tadi cara yg aku gunakan ini banyak kelebihan 1-tak memerlukan modal besar 2-keuntungan berganda korg tgk laa ekran tuu 3-resiko margines zadzwoń 4-mcm2 lagi laa keuntungan sampai tak reti nak citer. seperti yg sedia n berita aku mgunakan sedikit wskaźnik n sedikit ilmu teknikal berita aku tak peduli sgt. kat bawah ni indicator2 yg aku gunakan dalam trading. PS TEKNIK N WSKAŹNIK YG AKU GUNAKAN BERASASKAN PAIR EUR USD N SELAMA 5 TAHUN PAIR TU JE YG AKU MAIN N AKU CADANGAN KORANG PUN JGN LAA TGK PAIR LAIN TGK EUR JE KERANA UNTUK JANGKA MASA PANJANG KORANG NGAN PERGERAKAN TERSEBUT. indicator bagi aku asas wskaźnik yg penting średnio 200,21 dni procentowy zakres fibo auto. margin dalam tak sedar cara pengurusan margines juga terlalu korang margines zadzwonić semestinya pengurusan marż tak proste asas pengurusan untuk cara aku laa. balance 100 usd.100 usd handel 10sen 1000 point margines zadzwoń 100 usd trade 20sen 500 point margines zadzwoń 100usd handel 30sen 330 point margines zadzwoń 100usd handel 40sen 25 0 point margin call 100usd handel 50sen 200 point margines call. pergerakan eur usd 100-200 skaliskala 300 pip sehari korang main 50sen tersalah otwarty nampak sgt sehari je leh margines zadzwoń main 40sen 2 ari jer margines call tak bila aku citer mcm tuuu korang sure nampak betapa bsarnyaaa pengurusan margines tapi tak tau la korang dah tau n letak lam pala otak tentang margines tuu. so bila mcm tuz tentu kiter naga główna cara selamat bila nak modal 100usd tentulaa main 10,20 atau 30sen - boleh nak main 50sen 60sen tapi itu bukan pengurusan n aku pasti untung cepat Keh keh keh. ok senang citerr kita nak main 30sek laa ngan modal 100usd bila sebut 30sen pengurusan 30seker punk penting bukan główny 30sen terus - buka pierwszy post1 10sen post 2 10sen post 3 10sen jadi kiter trade 30sen dalam 1 masa dengan setiap 1post 10sen --paham. itu laa secara asas margines maknernya andai ada 500usd korang pandai2 laaa nak letak 1 post berapa ngan kaedah yg aku ajarkan itu aku citer ngan 100usd n yg aku selalu lakukan tak pernah Margines zadzwoń rugi sikit2 tak pe leh skalpowanie balik hehehe. dalam kaedah aku ngan 100usd boleh je nak otwarty 1 00 usd 1 punkt n aku pernah laku kan dalam masa 2 ari aku daapt 500 aku tunjukkan gabinetu tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii marginesu pengurusan ada jgn terlalu cepat nak untung sabar sampai masa boleh laa main 1 00usd 1 punkt ni aku tunjuk ngan kiter takder modal. tak tau betol salah aku hanya cakap kaedah yg aku gunakan selama ini. lulussss tentang marginnn. aku sebenarnya blur ni nak bercerita aku try gak laaa terangkan bagi yg dah tau tentang kehebatan fibo tak pe bercerita pada yg tak tau ape2 tentang fibo tylko gunakan fibo n zygzak dah dapat zysk cara selamat n cepat. ok aku boh graficzny terapeuta punya ni wykres graficzny 15 min ok pertama bila kiter nak trade nak kup lub sprzedaj tak 50 50 kannnnnnn maknernya kiter tak leh wak ke putusan - berdasarkan fibo point berada di 38 2 - asas 23 6 - bawah 50 0.maka bagai mana kite nak mdapatkan zysk pertama secara fibo caranyaa andai bar sampai 23 6 - kene sprzedać andai bar samapai 50 0 - kene buy. maka kiter dah tau kat mana kita nak mula handel n bila nak tutup handel - tutup handel tersebut setelah zygzak pada wykres 1min kuar tak kira laa rugi atau untung bila zygzak kuar tutus teruss tapi semestinyaaa pada punkt tersebut korang pasti kan dapat zysk korang kene cuba laa sendri. nak senang gi guna oczekujący rozkaz pada punkt t ersebut so terjawap sudah nak kup lub sprzedaj. bila sampai pada tempat untuk kup lub letak 30sen teruss letak 10sen dulu bila 10 sen ngah rugi tambah gi 10sen insyaallah lau tol2 punkt 2post tuu leh profit itu korang kene belatih sendiri aku hanya 10 15 pip tuu senang2 laaa daapt resiko pun kurang tapi kene ingat zigzag kuar tutup handel lens 20sen senang2 daapt 3usd heheheheh. korang spróbować laaa itu je yg mampu aku cerita nanti aku citer skill2 hebat lagi tak leh tunjuk gi beb keh keh keh. sambung balik pada pukul 5 30 pagi. tadi citer tentang chart15minuntuk trade 1min. ni tgk wykres pada minggu untuk handel hari boleh tp pada 5min 30min lub 1jam. ps główna skalpowanie jgn ikut pergerankan pasek contoh bila bar jatuh jangan sprzedam dulu sama juga bila naik ,, jgn kupić tapi kene tau kat mana bar kan berhenti bila kite tau bar tu kan bertukar arah baru kiter kene sentiasa pada tempat yg tepat nak tau tempat yg tepat aper lagi guna fibo laaa. korang tgk fibo pada wykres hari berdasarkan fibo chart minggu. contoh ko zadzwonił tgk bar 5 ari ke belakang melepasi 38 2 maknernya step untuk berhenti ialah 50 0 tak kiter menunggu untuk trade kup pada 50 0 - bila sampai 50 0 letak 1post 10sen jatuh lagi tambah lagi 10sen jatuh lagi tambah lagi 10sen ok cukup kerana pengurusan margin yg kite kira2 ngan balance hanya boleh trade 30sen berdasarkan saldo 100usd lau korang ader lebih lagi tambah. ok bila korang kaunas kured korang rugi tak sampai 20usd standerdlaa handel hari. jgn la tambah post 1post. nah korg tgk wysyłać selepas melepasi 50 0 mana2 bar tersebut takkan terus punya balas kaw2 yg korang rugi 20usd tadi kompom daapt 50usd nieokreślony plak kurang2 kuar zygzak 15min lub 30min compom daapt zysk itu secara asasnya korang kene badanie laa sendiri mgunakan fibo lau mgunakan kaedah ini compom 0 marża call rugi dulu standerd la jgn margin call sudahh sebab tu pengurusan margines yg mcm aku citerkan penting P. lau korg tak paham gak korang pakai robot laa senang wakkakakkakka. sambunggg lagiiiiiiiiiiiiiiii iiii nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Rebat FBS TERBESAR Dapatkan pengembalian rebate atau komisi hingga 70 dari setiap transaksi yang anda lakukan baik loss maupun profit, bergabung sekarang juga dengan kami trading forex ----------------- Kelebihan Broker Forex FBS 1 FBS MEMBERIKAN BONUS DEPOSIT HINGGA 100 INSTRUMENT ZRÓWNOWAŻONY I KONTYNGENTA 2 FBS BONUS MEMBERIKAN 5 USD HADIAH PEMBUKAAN AKUN 3 FREAD 0 UNTUK AKUN ZERO SPREAD 4 GARANSI KEHILANGAN DANA DEPOSIT HINGGA 100 5 DEPOSIT DAN PENARIKAN DANA MELALUI BANL LOKAL Indonezja i Chiny, Buka akun anda di ----------------- Jika membutuhkan bantuan hubungi kami melalui Tlp 085364558922 BBM fbs2009.

No comments:

Post a Comment